torsdag 23. april 2015

Invitasjon - Retail Pitstop 20 mai i Stockholm



Kunnskap som konkurransefaktor!

På vårt kommende Pitstop møte i Stockholm vil VD Yvonne Magnusson fra Cervera fortelle hvordan de jobber for å skape en god kundeopplevelse. Vi får også muligheten til å høre på Lotta Björk, HR direktør McDonalds. Hun vil fortelle om hvorfor opplæring har vært en av de viktigste suksessfaktorene for McDonalds siden oppstarten i 1954.


Kunnskap om produktene driver salget!
Yvonne Magnusson, VD Cervera AB

Kunnskap og kjennskap til produktene er viktige faktorer i en vellykket salgsprosess i alle bransjer. Cervera har de siste årene arbeidet strategisk og målrettet med sin internopplæring, og har bygget opp en nettbasert kjedeskole for samtlige medarbeidere og ledere. Yvonne vil fortelle om hvilke utfordringer de har møtt, samt hvilke resultat de har sett etter at de begynte å jobbe med elearning.


Tålmodighet og langsiktighet er nøkkelen til suksess!
Lotta Björk, HR direktør McDonalds Sverige

Når man besøker en McDonalds restaurant et eller annet sted i verden, er opplevelsen veldig lik, uansett om du er på din lokale McDonalds eller i Rio de Janeiro. Mye er likt, alt fra Big Mac`en som du spiser til kundemøtet du opplever i kassen, og det lokalet som du spiser maten din i. Alt dette er ingen tilfeldighet, de ansatte får opplæring og trening allerede på sin første arbeidsdag, og muligheten for videreutvikling i selskapet er mange. Men, hvorfor velger McDonalds å satse så mye på opplæring og trening i en virksomhet som for mange virker så enkel? Dette vil Lotta gi oss svaret på!




PRAKTISK INFORMASJON

Tid: Onsdag 20 mai 2015 kl.08:30 - 10:00
Sted: Didac AB, Nybrogatan 7,2tr, Stockholm
Påmelding: pr. epost til 
peter.ljung@didac.se innen 15 mai 2015

Arrangementet er gratis, enkel servering